پنل و گلدان دیوار سبز

محصولات تولیدی دیوار سبز لوتوس

محصولات تولیدی دیوار سبز لوتوس با بالاترین کیفیت و طراحی حرفه ای منطبق با دیوار سبز های المیچ شامل گلدان دیوار سبز و پنل دیوار سبز با قیمت مناسب در بازار ایران فضای رقابتی در اجرای دیوار سبز مدولار را در دست دارد

ديوار سبز ما يك سيستم سبز عمودي با قابليت نصب آسان و كمترين نياز تعمير و نگهداري با قابليت انتخاب تراكم كاشت و نوع بستر كشت و مناسب براي شرايط ديوارهاي مختلف است .

اين محصول امكان انتخاب محدوده وسيعي از بسترهاي كشت براي ديوار سبز زنده را فراهم مي نمايد.

اجزاي محصولات تولیدی دیوار سبز لوتوس شامل:

  • گلدان دیوار سبز به ابعاد CM19 طول- CM 17عرض – CM 17 ارتفاع
  • پنل دیوار سبز به ابعاد  CM 48 طول – CM 41 عرض
  • صفحه شياردار
  • بازوي نگهدارند
  • زهكش

فواصل مختلف نصب گلدان بر روی پنل به صورت عمودی یا افقی امکان تراکم کاشت مختلف بر روی دیوار سبز را به ما می دهد و گلدانها مي توانند به صورت انفرادي بر روي پنل ها جايگزين يا حذف شوند يا طراحي تغيير كند.

هر گلدان داراي يك مخزن آب با يك پوشش طراحي شده (زهكش) جهت استفاده مجدد آب و كود ذخيره شده از طريق مويينه و تسهيل رشد پايدار گياه مي باشد.

صفحه شیاردار بالایی در گلدان ها توزیع آبیاری در میان گلدانها را بر عهده دارد و از سر ریز و غرقابی شدن گلدان جلوگیری می کند.

عرض مناسب گلدان ها و فواصل قابل تنظیم بین گلدان ها روی پنل انعطاف پذیری فضای کاشت برای گیاهان مختلف را مهیا میکند.

جزء اصلی محصولات دیوار سبز لوتوس ، گلدان کاشت می باشد، این گلدان به صورت مستقیم بر روی پنل عمودی مشبک با 6 نقطه اتصال ، نصب می شود. بازوی نگهدارنده گلدان ها از افتادن و از جا درآمدن گلدان ها به صورت سهوی یا سرقت و عوامل آب و هوایی از قبيل باد جلوگیری نموده و نیازی به گیره یا بست اضافی نخواهد بود.

در جاهایی که مد نظر باشد امکان آبیاری قطره ای با  قطره چکان و کود دهی از این طریق و تبادلات بین گلدان ها امکان پذیر است.

نكته بسيار مهم در دیوار سبز لوتوس كاربرد پنل هاي نصب شده عدم نفوذ آب به ديوار و نصب راحت و ايمن حتي توسط يك نفر مي باشد.[/vc_column_text][/vc_column]

[/vc_row]