12
جولای

اجرای دیوار سبز در اصفهان

ديوارهاي سبز لوتوس به شهروندان، انبوه سازان، معماران و طراحان راه حلي مقرون به صرفه جهت تبديل ديوارهاي يكنواخت و خسته كننده به ديوارهاي سبز زنده با قابليت انتخاب انواع گياهان را پيشنهاد مي دهد.اجرای دیوار سبز در اصفهان و دیگر شهرهای کشور با افتخار تنها با یک تماس امکان پذیر است.

ديوار سبز ما يك سيستم سبز عمودي با قابليت نصب آسان و كمترين نياز تعمير و نگهداري با قابليت انتخاب تراكم كاشت و نوع بستر كشت و مناسب براي شرايط ديوارهاي مختلف است .

اين محصول امكان انتخاب محدوده وسيعي از بسترهاي كشت براي ديوار سبز زنده را فراهم مي نمايد.

دیوار سبز لوتوس

اجرای دیوار سبز در اصفهان

اجرای دیوار سبز در اصفهان ، تهران، شیراز، کرمان، مشهد، قزوین و دیگر شهرهای کشور توسط تیم لوتوس و یا نمایندگی های لوتوس در سرتاسر کشور انجام می گیرد.

اجرای دیوار سبز در تراس منزل،دیوار سبز در آشپزخانه، فضای داخلی، نشیمن، دیوار سبز دراستخر، دیوار سبز در سونا، دیوار سبز درحمام همچنین دیوار سبز در محل کار، رستوران، باغ و دیگر محل های پیشنهادی شما هم به عنوان یک دیوار سبز تصفیه کننده هوا بهترین گزینه برای جذاب و سرزنده کردن فضای داخلی و دکوراسیون محل شما می باشد.دیوار سبز در اصفهان که مرکز فعالیت مجموعه لوتوس می باشد به صورت خاص و انحصاری توسط تیم ما انجام می شود.

چرا دیوار سبز؟

امروزه در بیشتر فضاهای داخلی و بیرونی و معماری نوین به جهت تلفیق اجسام سخت چون سنگ و چوب با فضای گل و گیاه و طبیعت و محدودیت های فضایی و استفاده بهینه از فضاهای موجود، اجرای دیوار سبز یا گرین وال که یک باغچه کوچک عمودی را به دنبال خواهد داشت بهترین گزینه برای یک دکوراسیون جذاب و بی نظیرخواهد بود.

دیوار سبز لوتوس شامل چه تجهیزاتی می باشد؟

دیوار سبز لوتوس با بیش از 10 سال سابقه اجرایی و بیش از 4 سال سابقه تولید محصولات، از بزرگترین و پیشتاز ترین شرکت های تولیدکننده و مجری دیوار سبز در ایران می باشد.

محصولات دیوار سبز لوتوس شامل تولید گلدان دیوار سبز، پنل دیوار سبز و محصولات تکمیلی چون قاب سبز گیاهان طبیعی و استند رومیزی پرورش گیاه می باشد.

قیمت دیوار سبز ؟

قیمت دیوار سبز بسته به نوع سیستمی که اجرا می شود و نوع گل و گیاه استفاده شده متفاوت می باشد.سیستم آبیاری و هوشمند بودن آن از دیگر نکات مهم در قیمت دیوار سبز می باشد.معمولا متوسط اجرای یک دیوار سبز به کارفرما بسته به نرخ روز تجهیزات و گل و گیاه پیشنهاد می شود و دست کارفرما باز است که نوع گل و گیاه خود را براساس هزینه مدنظر تغییر و انتخاب نماید.البته همه این انتخاب ها باید با نظر نهایی کارشناسان دیوار سبز لوتوس باشد که بسته به محیط دیوار سبز و از لحاظ نور محیط،دما و دیگر شرایط مورد بررسی و تایید قرار گیرد.

چگونه یک دیوار سبزطبیعی جذاب و زیبا داشته باشیم؟

مجموعه دیوار سبز لوتوس افتخار دارد به صورت کاملا رایگان در زمینه های مختلف فروش تجهیزات دیوار سبز و اجرای دیوار سبزدر ایران مشاوره دهد و در صورت تمایل عزیزان به ادامه همکاری با همه توان و تخصص در خدمت هموطنان عزی باشد.داشتن دیوار سبز طبیعی جذاب و زیبا برای همه هموطنان از اولین آرزوهای ماست چرا که آرامش واقعی زندگی بدون گل و گیاه و طبیعت بی معنا و بی روح خواهد بود.

به سادگی و بدون اتلاف وقت با ما تماس بگیرید : 09129673766

ارادتمند شما-دیوار سبز لوتوس